Bildegalleri
Inaktiv
KTM Exc 500 Six days
2013
Ikke oppgitt
510 cc
Ikke oppgitt
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på TH7264Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Lufter sykkelen for salg da jeg har andre prioriteringer.
Den har blitt godt vedlikeholdt i mitt eie og har fått en del oppgraderinger.
Motor var overhalt ifra forrige eier på 360 t ca. Jeg fikk problemer med at sykkelen brukt olje ifjor. Ble først byttet ventil tetninger, men ga ingen resultater. Da jeg undersøkt med tidligere eier ang overhaling ble det bekreftet at ventil guides ikke ble byttet. Da jeg skulle gjør den klar for en "top end rebuild", hørte jeg at et lager knakk under oppvarming. ingen skade skjedd.
Så motoren ble bygget opp i vinter på 498t.
Da gikk jeg grundige gjennom hele motoren.
All lager og tetninger er byttet, alle olje kanaler er sjekket og blåst trykkluft gjennom.
Ventiler og setter er slipet, nye ventil guides er også presset i toppen.
stempel ble ikke byttet da det var i bra stand, ringer ble byttet.
Har oppdaget at den fortsatt brenner olje. Har ta trykk test av sylinder, ca 5%.
hører luft ifra veivhuset.
Detter er en smal jobb for dem som kan, og er ikke stor kostnad.
Ca pris på stempel m/Pakningsett og eksos ventiler 4 - 5000,-.
har liggende nye ventil tetninger for både innsug og eksos.
Den har fått nye gaffler fremme da dem forrige fikk en skade i gaffel ben(tube) dem original kan med følge. Er bygget opp av meg fra 2 stk hele gaffler kjøpt privat. Har satt opp demper fremme og bak selv, dem er stivet opp da dette er en SM sykkel. de blir skjeldent satt opp riktig da de blir levert som enduro.
sykkelen har fått oppgradert frem brems, Ktm's Beiring 4 stemplet kaliper og 310 skive.
Begge clutch pumper er overhalt.
Begge bremsesystemer foran og bak er overhalt.
Stunt brems er monter pø styre med ekstra kaliper bak.
fram gaffler fikk ny simringer og tetninger.
Sykkelen har ny plast og dekaler.
fullt FMF titanium anlegg. Endestuss har nylig fått i ull.
Nye felger og dekk fremme og bak samt dekaler for disse.
Nytt styre, holker, gir, bremsepedal
Sykkelen har fått usb lade utakt fremme samt etui for safedrive.
Er montert stunt pegs femme og bak og for bak ramme med 10mm pendelstag slik at det kan skrus av og på pegs om ønskelig.
Led lykt fremmer er byttet ut med LED, og denne kan ikke måles med andre typer. Helt fantastisk lykt.
Er mye gjort med denne sykkelen og den bør ses og oppleves. ved seriøs henvendelser kan det diskuteres pris.
Selvom sykkelen er en 2013 og har gått 500t bærer den ingen preg av dette. Den fremstår som godt vedlikeholdt og den har fått de nødvendige oppgradering og stell.
Antall timer og penger lagt i denne gjør at prisen er det den er, så om du følere for og finne en rimelig EXC, Da anbefaler jeg at du leter noen annen plass.
Har gått over alt elektrisk, mekanisk og den er satt opp som full effekt samt juster opp TPS sensorer slik at den får riktig blandingsforhold.
Prisen er satt til 75 000 slik den står pr.dags dato.
Den har blitt godt vedlikeholdt i mitt eie og har fått en del oppgraderinger.
Motor var overhalt ifra forrige eier på 360 t ca. Jeg fikk problemer med at sykkelen brukt olje ifjor. Ble først byttet ventil tetninger, men ga ingen resultater. Da jeg undersøkt med tidligere eier ang overhaling ble det bekreftet at ventil guides ikke ble byttet. Da jeg skulle gjør den klar for en "top end rebuild", hørte jeg at et lager knakk under oppvarming. ingen skade skjedd.
Så motoren ble bygget opp i vinter på 498t.
Da gikk jeg grundige gjennom hele motoren.
All lager og tetninger er byttet, alle olje kanaler er sjekket og blåst trykkluft gjennom.
Ventiler og setter er slipet, nye ventil guides er også presset i toppen.
stempel ble ikke byttet da det var i bra stand, ringer ble byttet.
Har oppdaget at den fortsatt brenner olje. Har ta trykk test av sylinder, ca 5%.
hører luft ifra veivhuset.
Detter er en smal jobb for dem som kan, og er ikke stor kostnad.
Ca pris på stempel m/Pakningsett og eksos ventiler 4 - 5000,-.
har liggende nye ventil tetninger for både innsug og eksos.
Den har fått nye gaffler fremme da dem forrige fikk en skade i gaffel ben(tube) dem original kan med følge. Er bygget opp av meg fra 2 stk hele gaffler kjøpt privat. Har satt opp demper fremme og bak selv, dem er stivet opp da dette er en SM sykkel. de blir skjeldent satt opp riktig da de blir levert som enduro.
sykkelen har fått oppgradert frem brems, Ktm's Beiring 4 stemplet kaliper og 310 skive.
Begge clutch pumper er overhalt.
Begge bremsesystemer foran og bak er overhalt.
Stunt brems er monter pø styre med ekstra kaliper bak.
fram gaffler fikk ny simringer og tetninger.
Sykkelen har ny plast og dekaler.
fullt FMF titanium anlegg. Endestuss har nylig fått i ull.
Nye felger og dekk fremme og bak samt dekaler for disse.
Nytt styre, holker, gir, bremsepedal
Sykkelen har fått usb lade utakt fremme samt etui for safedrive.
Er montert stunt pegs femme og bak og for bak ramme med 10mm pendelstag slik at det kan skrus av og på pegs om ønskelig.
Led lykt fremmer er byttet ut med LED, og denne kan ikke måles med andre typer. Helt fantastisk lykt.
Er mye gjort med denne sykkelen og den bør ses og oppleves. ved seriøs henvendelser kan det diskuteres pris.
Selvom sykkelen er en 2013 og har gått 500t bærer den ingen preg av dette. Den fremstår som godt vedlikeholdt og den har fått de nødvendige oppgradering og stell.
Antall timer og penger lagt i denne gjør at prisen er det den er, så om du følere for og finne en rimelig EXC, Da anbefaler jeg at du leter noen annen plass.
Har gått over alt elektrisk, mekanisk og den er satt opp som full effekt samt juster opp TPS sensorer slik at den får riktig blandingsforhold.
Prisen er satt til 75 000 slik den står pr.dags dato.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 523 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 70 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- KTM
- Modell
- Exc 500 Six days
- Modellår
- 2013
- Type
- Offroad/Motard
- Slagvolum
- 510 cc
- Vekt
- 120 kg
- Registreringsnummer
- TH7264
- Eiere
- 3
Kjøretøyets serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på kjøretøyet i henhold til fabrikkens retningslinjer.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.