Bildegalleri
Kontorlokaler i Fyllingsdalen
Krokatjønnveien 15, 5147 FyllingsdalenNøkkelinfo
- Areal
- 310 m²
- Bruttoareal
- 390 m²
- Tomteareal
- 8 133 m² (eiet)
- Etasje
- 3.
- Byggeår
- 1988
- Energimerking
- C - Rød
- Overtakelse
- Lokalene er ledige. Overtakelse etter avtale.
Type lokale
Fasiliteter
Arealspesifikasjon
3. etg: 310 kvm Kontor
Kort om eiendommen
Kontorbygg med moderne kvaliteter sentralt i Fyllingsdalen. Bygget har leietakere innen privat og offentlig virksomhet. I bygget har leietakerne tilgang til felles kantine, møteromspool, gode garderober og dusj fasiliteter. Gode parkeringsforhold på eiendommen. Døgnåpent treningssenter i byggets underetasje.
Beliggenhet
Eiendommen ligger i Fyllingsdalen, ca. 1 km fra Oasen Kjøpesenter. 12 minutters kjøring fra Bergen Lufthavn og omtrent det samme til Bergen Sentrum.
Innhold
De ledige lokalene ligger i byggets 3 etasje og er i dag innredet med 6 celle-/teamkontor, 2 møterom, stillerom og kjøkken med sosial sone. Lokalene er fleksible og kan enkelt tilpasses andre planløsninger.
Standard
Lokalene har normalt god kontorstandard med teppeflis på gulv, systemhimling, glassfronter og klimatak fra Caverion.
Adkomst
Enkel adkomst med bil via RV540 fra Sentrum og Bergen Nord gjennom Løvstakktunnelen. Fra Sør (Bergen Lufthavn) og Vest gjennom Knappetunnelen på 557.
Parkering
Gode parkeringsforhold på eiendommen. Plassene til leietakere med fast avtale blir reservert og med egne skilt pr. plass.
Besøkende betaler med mynt/kort til ønsket p-tid til parkeringsautomaten som plasseres på området. Easypark sin App kan også benyttes.
Parkeringstakster for besøkende gjelder som følgende:
Kr. 25,- pr. time eller kr. 125,- pr. døgn. Gjelder alle dager 00-24.
Offentlig kommunikasjon
ca. 1 km til Fyllingsdalen buss- og bybaneterminal.
Overtakelse
Lokalene er ledige. Overtakelse etter avtale.
Sentrale lover
Oppdraget reguleres i henhold til Lov om eiendomsmegling av 29.06.2007 nr. 73. Fravikeligheten som framgår av lovens § 1-3 og forskriftens § 1-2 er anvendt for dette oppdraget.
Dersom det avtales påkostninger/vedlikehold av leieobjektet som dekkes av utleier eller leietaker må partene selv avklare skattemessige konsekvenser, herunder avskrivningsregler og eventuelle justeringsregler for merverdiavgift med sine respektive revisorer eller advokater. Megler er uten ansvar for konsekvenser reglene påfører partene.
Leietaker er ansvarlig overfor alle offentlige myndigheter for at hans benyttelse av leieobjektet tilfredsstiller de til enhver tid gjeldende offentligrettslige krav i leieperioden.
Offentligrettslige krav knyttet til universell utforming skal besørges og bekostes av leietaker, når kravet i hovedsak kan tilbakeføres til leietakers særlige bruksformål eller den bransje leietaker driver i leieobjektet. Offentligrettslige krav knyttet til universell utforming, som ville blitt pålagt uavhengig av de alternative bruksformål som leieobjektet lovlig kan benyttes til, skal besørges og bekostes av utleier.
Utleie av eiendommen vil skje på alminnelige betingelser for leie av næringslokaler.
Utleiers krav til sikkerhet
6 mnd leie og felleskost inklusiv mva.
Fremleie
Fremleie kan tillates med Utleiers godkjennelse.
Hvitvaskingsregelverk
I henhold til Lov av 6. mars 2009 nr. 11 om tiltak mot hvitvasking og terrorfinansiering (Hvitvaskingsloven) er megler pliktig å gjennomføre kundetiltak av både oppdragsgiver og leietaker.
Dette innebærer blant annet plikt for meglerforetaket til å bekrefte identiteten til leietaker på grunnlag av gyldig legitimasjon. Samt plikt til å foreta kontroll av eventuelle reelle rettighetshavere. Der leietaker opptrer i henhold til fullmakt må også fullmaktsgivers identitet bekreftes på grunnlag av gyldig legitimasjon. Kundetiltak av leietaker skal senest skje på kontraktsmøtet.
Dersom leietaker opptrer i henhold til fullmakt, må fullmakten fremlegges samtidig som kontrakt inngås. Dersom leietaker er en juridisk person (AS mv.) plikter leietaker å fylle ut og returnere egne kundekontrollskjemaer før kontraktsmøtet i tillegg til å fremlegge firmaattest.
Dersom kundetiltak ikke kan gjennomføres kan ikke meglerforetaket bistå med gjennomføring av oppdraget. Meglerforetaket er videre forpliktet til å rapportere mistenkelige avtaleinngåelser til Økokrim. Med mistenkelig avtaleinngåelse menes en avtale som mistenkes å involvere utbytte fra straffbar handling eller som skjer som ledd i terrorfinansiering. Manglende mulighet for kundetiltak kan også være et forhold som gjør oppdraget mistenkelig. Det kan ikke gjøres ansvar gjeldende mot meglerforetaket som følge av at meglerforetaket overholder sine plikter etter Hvitvaskingsloven.
Matrikkelinformasjon
Nyttige lenker
EiendomsMegler 1 Næring Bergen
Beliggenhet
Annonseinformasjon
FINN-kode | 343169220 |
---|---|
Sist endret | 21. aug. 2024 08:06 |
Referanse | 2902220050 |
Annonsene kan være mangelfulle i forhold til lovpålagt opplysningsplikt. Før bindende avtale inngås oppfordres interessenter til å innhente komplett informasjon fra meglerforetaket, selger eller utleier.