Bildegalleri
Tilgang til arbeidsplass i åpent kontorlandskap døgnet rundt for 2 personer i OSLO, Spaces Nydalen
Nydalsveien 33, 0484 OsloNøkkelinfo
- Areal
- 10 - 50 m²
- Byggeår
- 2018
- Overtakelse
- umiddelbart
Type lokale
Kontor
Fasiliteter
Aircondition
Alarm
Bredbåndstilknytning
Felles resepsjon
Garasje/P-plass
Heis
Kantine
Om eiendommen
Finn en arbeidsplass i åpent kontorlandskap som er konfigurert for å støtte team på 2 ansatte og dekke alle behovene dine.
Senteret vårt i Nydalsveien 33, i hjertet av Oslos glitrende forretningsdistrikt, ligger i et nyrenovert bygg som praktisk nok også huser et kjøpesenter og Nydalen T-banestasjon. Denne bygningen i kubistisk stil passer rett inn i et levende fellesskap av innbyggere og mange andre forretninger, rett sør for Ring 3.
Du vil sette pris på de store takhøydene og det naturlige lyset – i tillegg er det tilgang døgnet rundt, en kafé, en lunsjrestaurant og fasiliteter for funksjonshemmede. Alt du behøver er innen rekkevidde i bygningen, inkludert et Radisson Blu Hotel, men hvis du vil nyte Oslo-kulturen, kan du besøke Norges Naturvitenskapelige Museum eller Barnekunstmuseet der du kan beundre kunstverk laget av barn fra 180 forskjellige land. Med de svært moderne og praktiske fasilitetene og den uforglemmelige fasaden, vil du i Nydalsveien 33 finne det perfekte hjemmet for virksomheten din.
La teamet og bedriften vokse med åpent kontorlandskap på 10 m² i OSLO, Spaces Nydalen, perfekt for 2 ansatte. Våre store kontorer er fullt betjente og tilgjengelige døgnet rundt, og de inkluderer ubegrenset coworking-tilgang til vår business club i arbeidstiden. Og fordi vi vet hvor raskt forretningsverdenen kan endre seg, ber vi deg aldri om langvarige forpliktelser – kontraktperiodene våre er fleksible, og skreddersydde i henhold til dine konkrete behov.
Spaces åpent kontorlandskap inkluderer:
• tilgang til vårt globale nettverk, med tusenvis av lokasjoner verden over
• profesjonelt resepsjons- og brukerstøtteteam
• rask og pålitelig teknologi og wifi-forbindelse
• skrivere og tilgang til administratorstøtte
• rengjøring, forsyningstjenester og sikkerhet
• skrivebord som er tilgjengelige på time-, dags- eller månedsbasis
• jevnlige arrangementer for bygging av nettverk og fellesskap
• enkel bestilling og kontostyring via appen vår
• tilpassbare og fleksible oppsett
• muligheten til mer plass eller å flytte til en ny lokasjon hvis det er nødvendig
• ergonomiske møbler av høy kvalitet
• tilgang til ytterligere 50 m² delt arbeidsplass
• priser som starter på 8890
Bare så du vet det: Alle bilder som vises i denne oppføringen, er fra Spaces-lokasjoner, men de samsvarer ikke nødvendigvis med denne spesifikke lokasjonen.
Ta kontakt
Senteret vårt i Nydalsveien 33, i hjertet av Oslos glitrende forretningsdistrikt, ligger i et nyrenovert bygg som praktisk nok også huser et kjøpesenter og Nydalen T-banestasjon. Denne bygningen i kubistisk stil passer rett inn i et levende fellesskap av innbyggere og mange andre forretninger, rett sør for Ring 3.
Du vil sette pris på de store takhøydene og det naturlige lyset – i tillegg er det tilgang døgnet rundt, en kafé, en lunsjrestaurant og fasiliteter for funksjonshemmede. Alt du behøver er innen rekkevidde i bygningen, inkludert et Radisson Blu Hotel, men hvis du vil nyte Oslo-kulturen, kan du besøke Norges Naturvitenskapelige Museum eller Barnekunstmuseet der du kan beundre kunstverk laget av barn fra 180 forskjellige land. Med de svært moderne og praktiske fasilitetene og den uforglemmelige fasaden, vil du i Nydalsveien 33 finne det perfekte hjemmet for virksomheten din.
La teamet og bedriften vokse med åpent kontorlandskap på 10 m² i OSLO, Spaces Nydalen, perfekt for 2 ansatte. Våre store kontorer er fullt betjente og tilgjengelige døgnet rundt, og de inkluderer ubegrenset coworking-tilgang til vår business club i arbeidstiden. Og fordi vi vet hvor raskt forretningsverdenen kan endre seg, ber vi deg aldri om langvarige forpliktelser – kontraktperiodene våre er fleksible, og skreddersydde i henhold til dine konkrete behov.
Spaces åpent kontorlandskap inkluderer:
• tilgang til vårt globale nettverk, med tusenvis av lokasjoner verden over
• profesjonelt resepsjons- og brukerstøtteteam
• rask og pålitelig teknologi og wifi-forbindelse
• skrivere og tilgang til administratorstøtte
• rengjøring, forsyningstjenester og sikkerhet
• skrivebord som er tilgjengelige på time-, dags- eller månedsbasis
• jevnlige arrangementer for bygging av nettverk og fellesskap
• enkel bestilling og kontostyring via appen vår
• tilpassbare og fleksible oppsett
• muligheten til mer plass eller å flytte til en ny lokasjon hvis det er nødvendig
• ergonomiske møbler av høy kvalitet
• tilgang til ytterligere 50 m² delt arbeidsplass
• priser som starter på 8890
Bare så du vet det: Alle bilder som vises i denne oppføringen, er fra Spaces-lokasjoner, men de samsvarer ikke nødvendigvis med denne spesifikke lokasjonen.
Ta kontakt
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Visning
Ta kontakt for å avtale visning.Spaces
Offices - Coworking - Meeting Rooms
Beliggenhet
Annonseinformasjon
FINN-kode | 380160907 |
---|---|
Sist endret | 12. nov. 2024 11:38 |
Referanse | NO2ws4877 |
Annonsene kan være mangelfulle i forhold til lovpålagt opplysningsplikt. Før bindende avtale inngås oppfordres interessenter til å innhente komplett informasjon fra meglerforetaket, selger eller utleier.