Bildegalleri
Hornnes - Flott bustadtomt med solrik og sentral beliggenheit, med kort veg til sentrum, skule og barnehage
Hornnesbøen, 6809 Førde- Totalpris
- 2 063 700 kr
- Omkostninger
- 63 700 kr
Pris på lån: fra 9 263 kr/mnd
Lånekalkulator fra 9 263 kr/mndEff.rente 6,47 %. 1 400 000 o/25 år. Kostnad: 1 378 900 kr. Totalt 2 778 900 kr.
LånekalkulatorNøkkelinfo
Om eiendommen
Eigedom
Hornnesbøen
6809 Førde
Om eiendommen
Bustadtomt med svært god beliggenheit, på Hornnes i Førde, med fjordutsikt og gode soltilhøve. Her er det barnevennleg og sentralt å bu, med nærleik til alt; fine turområder, leikeplassar, barnehage, skule, fotballbane, badeplass m.m.
Kun 3 km til Førde sentrum med alt av fasiliteter.
Det blir ikkje halde fellesvisning på eigedomen, men interessentar kan fritt synfare eigedomen.
Parkering
Det skal avsettast plass til biloppstilling/garasje for 1 bil pr. bueining. I tillegg skal det reknast 1/2 bilplass pr. bueining for gjesteparkering. Det skal likevel vere minst ein gjesteparkeringsplass pr. tomt.
Hefte/servituttar
1842/900010-1/55 Erklæring/avtale 04.07.1842
utmark
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
Denne heftelsen har ikkje meklar klart å oppdrive, og har ikkje kopi av.
1861/900017-1/55 Erklæring/avtale 02.11.1861
utmark
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
Denne heftelsen har ikkje meklar klart å oppdrive, og har ikkje kopi av.
1866/900024-1/55 Utskifting 28.02.1866
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
Denne heftelsen har ikkje meklar klart å oppdrive, og har ikkje kopi av.
1900/900110-1/55 Bestemmelse om veg 08.01.1900
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1908/900118-1/55 Bestemmelse om veg 24.02.1908
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1923/900189-1/55 Utskifting 05.11.1923
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1924/900234-1/55 Utskifting 07.07.1924
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1938/210-1/55 Erklæring/avtale 11.02.1938
Rettighetshaver: Televerket
Bestemmelser om telefonledninger/stolper/kabler/grøfter m.v.
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1939/1291-1/55 Utskifting
22.09.1939
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1939/1847-1/55 Utskifting 22.12.1939
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1951/243-1/55 Utskifting 28.02.1951
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1971/1-2/55 Livsvarig borett 02.01.1971
RETTIGHETSHAVER: FUREVIKSTRAND LINA
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
* Sendt til kartverket for sletting
1972/990011-1/55 Elektriske kraftlinjer 07.08.1972
Rettighetshaver: L/L Svultingen
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1974/5689-2/55 Bestemmelse om veg 02.12.1974
rettighetshaver:Knr:4647 Gnr:20 Bnr:32
Bestemmelse om vann/kloakkledning
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1977/740-2/55 Bestemmelse om veg 14.02.1977
rettighetshaver:Knr:4647 Gnr:20 Bnr:31
Bestemmelse om vann/kloakkledning
Med flere bestemmelser
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1978/426-1/55 Bestemmelse om vannrett 24.01.1978
rettighetshaver:Knr:4647 Gnr:20 Bnr:32
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1991/432-1/55 Jordskifte 24.01.1991
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
1997/515-1/55 Utbyggingsavtale 30.01.1997
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
2022/1076541-1/200 Jordskifte 27.09.2022
Sak: 21-130596RFA-JSOF/JFOR Hornes
Overført fra: 4647-20/7
Gjelder denne registerenheten med flere
2024/1237776-1/200 Bestemmelse om vann/kloakk 20.03.2024
rettighetshaver:Knr:4647 Gnr:20 Bnr:115
rettighetshaver:Knr:4647 Gnr:20 Bnr:116
rettighetshaver:Knr:4647 Gnr:20 Bnr:117
Bestemmelse om vedlikehold av anlegg/ledninger
Tomt
Areal: 562 kvm, Eierform: Eiet tomt
Tomta ligg sørvest vendt på Hornnes ca 3 km frå Førde sentrum. Tomta er ei råtomt og ligg delvis i kupert terreng.
Kommunen har ikkje satt ut grensemerker på tomta, merk at grensemerkene som føreligg kan fravike noko.
Regulering/offentleg godkjenning
Området er avsett til frittliggande småhusbebyggelse i Sunnjord kommune sin reguleringsplan.
Planid: 143219960001 Link til plan:
https://www.arealplaner.no/
4647/dokumenter/398/19960001.pdf
Område som på planen er merka med Bf1, skal nyttast til frittliggande bustader, med ei tomteutnytting (TU) = maks 45%. Under utrekning av TU skal garasjeplass reknast med under BRA.
Maksimalt bebygd areal (BYA) skal ikkje overstige 20% av tomteareal for dei fyrste 800 m2, og 12% for overskytande tomteareal. Det kan likevel byggjast inntil 130 m2 BYA uavhengig av tomtestorleik.
Meklar oppmodar interessentar å sette seg inn i kva bygg som eventuelt kan førast opp på eigedomen.
Eigedomen ligg innafor gul støysone iht. T-1442.
Eigedomen ligg i hensynssoner for ras og skredfare. Ein liten del av tomta ligg i hensynssona for flomfare. Sjå vedlagt kart.
"Omsynssone" betyr at det er naudsynt å vise at ein skal vere merksam mot potensiell fare, men det er ikkje noko som seier at det er ein reell fare. Ved at eigedommen er lagt inn i ei omsynssone i kommuneplanen sin arealdel betyr det at ein framtidig arealplan inanfor området vil måtte ta høgde for dette, og at fagkyndig person må utføre ei fagleg vurdering opp mot den akutelle omsynsona (t.d. skred og rasfare) før kommunen kan godkjenne ein plan. Omsynssonene er maskinelt produsert av NVE og det er ikkje tatt høgde for lokale forhold eller vurdering av fagperson.
Veg, vatn, avlaup
Veg, vatn og avlaup går langs tomtegrense.
Ved etablering av eigedom på tomta må kjøpar pårekne kostnader knytt til tilkopling av kommunalt VAA annlegg.
Tilkomst
Enkel tilkomst frå kommunal veg. For vegbeskriving sjå www.finn.no for kart eller kontakt meklar.
Kommunale avgifter
Noverande skattesats for eigedomsskatt er 6 promille.
Ved etablering av eigedom må eigar pårekne tilknytningsgebyr for vatn og avlaup. Vidare vil dei kommunale avgiftene avhenge av størrelse og utforming av eigedomen.
Prislise for Sunnfjord kommune: https://sunnfjord.kommune.no/tenester/naring-landbruk-og-miljo/prisar-avgifter-og-gebyr/
Formueverdi
Formuesverdi er ikkje fastsett. Ved etablering av eigedom vil skatteetaten pårekne formuesverdi.
Formueverdien til ein eigedom er den som blir lagt til grunn ved formueskattlegging av bustad- og fritidseigedomar. Formueverdien vert berekna av Skatteetaten med utgangspunkt i ein berekna bustadverdi/marknadsverdi. Bustadverdien er basert på ein kvadratmeterpris ut frå statistikk frå SSB multiplisert med p-rommet til bustaden. Formueverdien på primærbustad utgjer 25% av berekna omsetningsverdien opp til kr. 10 000 000, og 70% av verdien over 10 000 000 (der bustadeigar er registrert i folkeregisteret pr. 1. januar). For sekundærbustad utgjer den 95% av berekna omsetningsverdi som då er andre bustader.
Konsesjon
Eigedomen er konsesjonsfri, men på grunn av at tomta er ubebygd må kjøpar sende inn eigenerklæring om konsesjonsfritak til kommunen før overdraging. Denne erklæringa må registrerast på eigedomen av kommunen før skøyte kan tinglysast. Meklar vil hjelpe kjøpar med dette.
Diverse
Det ligg tre ubebygde tomter nord for denne tomta, sjå vedlagt kart.
Bilete med innteikna tomtegrenser er kun ein illustrasjon, og er ikkje nøyaktig. Sjå vedlagt kart.
Finansiering
Ønskjer du rask avklaring på finansielle spørsmål kan du ta kontakt med meklar som kan sette deg i kontakt med kunderådgjevar i Sparebanken Sogn og Fjordane. Meklar mottek ikkje godtgjersle for dette.
Kvitvasking
Kjøpar og seljar pliktar å bidra til at eigedomsmeklar kan gjennomføre tilfredsstillande kundekontroll etter kvitvaskingsregelverket og må difor mellom anna legge fram gyldig legitimasjon, eigenerklæring på PEP, samt få stadfesta midlane kjem frå. Dersom eigedomsmeklar ikkje får utført slik kontroll kan ikkje eigedomsmeklar gjennomføre oppdraget/handelen. Eigedomsmeklingsføretaket skriv frå seg alt ansvar for eventuelle økonomiske krav som måtte følgje av ovannemnde høve.
Eigedomsmeklar har plikt til å gjennomføre kundekontroll. Dersom kjøpar ikkje bidreg til at eigedomsmeklar får gjennomført kundekontroll, kan ikkje eigedomsmeklar gjennomføre transaksjonen. I eit slikt tilfelle mislegheld kjøpar avtalen med seljar/oppdragsgjevar. Etter 30 dagar er misleghaldet til kjøpar vesentleg. Dette gir seljar/oppdragsgjevar rett til å heve og gjennomføre dekningssal for kjøpar si rekning.
Bodgjeving
Alle bod skal gjevast skriftleg og legitimert til meklar, som formidlar desse vidare til seljar. Dette gjer ein enkelt elektronisk ved å klikke på "gi bud" knappen på finn.no, via eigedomsmekling.no eller på bodskjema vedlagt salsoppgåva. Seinare bod kan gjevast per SMS eller via "gi bud" knappen på annonsa. Meklar skal så snart som muleg stadfeste skriftleg ovanfor bodgjevar at bod er motteke og formidle det vidare til seljar.
Bod må ikkje ha kortare akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte vising. Bod med kortare frist enn dette kan ikkje formidlast av meklar.
Meklar pliktar å leggje til rette for ei forsvarleg avvikling av bodrunden. For at boda skal kunne bli handsama bør dei ikkje ha ein kortare akseptfrist enn 30 minutt frå bodet er gjeve.
Bod som vert gjeve etter normal arbeidstid vert handsama/formidla påfølgjande arbeidsdag.
Meklar tek ikkje ansvar for forseinkingar på el-eller telenettet.
Under bodrunden kan akseptfristen kortast ned ved mottaking av nye bod. Akseptfristen frå kjøpar er absolutt. Det betyr at dersom seljar vel å akseptere bodet, må kjøpar meddelast aksepten innan akseptfristen går ut. Dersom du utset å gje inn bod til tett opp mot akseptfristen er det ei reell fare for at eigedomen kan bli seld før bodet ditt kjem fram til meklar.
Ein syner elles til "Forbrukarinformasjon om bodgjeving", som også er ein del av salsoppgåva.
Kjøpar er utanlandsk statsborgar
Dersom ein kjøpar er utanlandsk statsborgar krevjast det at ein har D-nummer til erstatning for norsk personnummer. Meklar rekvirerer dette samstundes som skøyte vert sendt inn til tinglysing hjå Kartverket. Skøytet vert så liggande hjå Kartverket fram til kjøpar har fått D-nummer av Skatteetaten. Deretter vert skøytet tinglyst. Denne prosessen vil ofte medføre at oppgjer og utbetaling til seljar vert forseinka med nokre veker. Kjøpar må i desse tilfella enten ta atterhald i bod om forseinka utbetaling til seljar, eller vere budd på å dekke forseinkingsrenter. Kontakt ansvarleg meklar for informasjon før bodgjeving.
Overtaking
Overtaking etter avtale. Legg inn ønskje om overtakingsdato ved bodgjeving.
Mellom aksept av bod og tidspunktet for overtaking er det ikkje høve til å synfare eigedomen. Vi tilrår difor interessentar til å naudsynte mål og liknande på visinga.
Eigedomen vert seld etter reglane i avhendingslova
Eigedomen skal leverast til kjøpar i tråd med det som er avtala. Det er viktig at kjøpar set seg grundig inn i alle salsdokumenta, og med dette salsoppgåva, tilstandsrapport og eigenerklæringa frå seljar.
Kjøpar vert vurdert til å vere kjent med forhold som er tydeleg beskrive i salsdokumenta. Forhold som er beskrive i salsdokument kan ein ikkje gjere gjeldande ein mangel. Dette gjeld uavhengig av om kjøpar har lest dokumenta.
Alle interessentar vert oppmoda til å undersøkje eigedomen nøye, gjerne saman med fagkyndig før ein gjer bod. Kjøpar som vel å kjøpe usett kan ikkje gjere gjeldande som mangel noko han burde blitt kjent med ved undersøkinga.
Dersom det er behov for avklaringar, tilrår vi at kjøpar rådfører seg med eigedomsmeklar eller ein bygningssakkyndig før det vert lagt inn bod.
Dersom eigedomen ikkje er i samsvar med det kjøparen må kunne forvente ut frå alder, type og synleg tilstand, kan det vere ein mangel. Det same gjeld dersom det er halde attende eller gjeve urette opplysningar om eigedomen. Dette gjeld likevel berre dersom ein kan gå ut frå at det har virka inn på avtalen at opplysningane ikkje var gjeve eller at feil opplysningar ikkje vart retta på ein tydeleg måte. Ein bustad som har blitt brukt i ei viss tid, har vanlegvis blitt utsett for slitasje og skadar kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøpar rekne med, og det kan bli avdekka enkelte forhold etter overtaking som gjer det naudsynt med utbetringar. Normal slitasje og skadar som gjer det naudsynt med utbetring, er innanfor det kjøpar må forvente og vil ikkje utgjere ein mangel.
Bustaden kan ha ein mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsett at avviket er på 2% eller meir og minimum 1 kvm.
Ved berekning av eit eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøpar sjølv dekke tap/kostnader opptil eit beløp på kr 10 000 (eigendel).
Dersom kjøper ikkje er forbrukar vert eigedomen seld "som den er", og ansvaret til seljar er då avgrensa jf. avhl. § 3-9, 1. ledd 2. pktm. Avhendingslova § 3-3 (2) vert fråviken, og vurderinga om eit arealsvikt innandørs skal karakteriserast som ein mangel vurderast etter avhendingslova § 3-8. Informasjon om undersøkingsplikta til kjøpar, med dette oppmoding om å undersøkje eigedomen nøye, gjeld også for kjøparar som ikkje vert vurdert som forbrukarar. Med forbrukarkjøp meinast kjøp av eigedom når kjøparen er ein fysisk person som ikkje hovudsakeleg handlar som ledd i næringsverksemd.
Seljar tek atterhald om å heve kjøpet sjølv om overtaking og overlevering av skøyte har funne stad, jamfør avhendingslova § 5-3 (4) og tinglysinglova § 21 (3).
Vert avtalen heva som følgje av manglande oppfylling frå kjøpar etter overtaking, vedtek kjøpar å fråvike eigedomen ved tvang i tråd med tvangsfullbyrdingslova § 13-2.
Nyttige lenker
Beliggenhet
Eigedomsmekling Sogn og Fjordane AS
Annonsene kan være mangelfulle i forhold til lovpålagt opplysningsplikt. Før bindende avtale inngås oppfordres interessenter til å innhente komplett informasjon fra meglerforetaket, selger eller utleier.