Bildegalleri
Askøy | Tomt på Ask. Tomten ligger i et attraktivt område, med en rekke muligheter.
Askvegen 209, 5307 Ask- Totalpris
- 1 743 740 kr
- Omkostninger
- 43 740 kr
- Formuesverdi
- 960 000 kr
Pris på lån: fra 7 350 kr/mnd
Lånekalkulator fra 7 350 kr/mndEff.rente 5,70 %. 1 190 000 o/25 år. Kostnad: 1 015 000 kr. Totalt 2 205 000 kr.
LånekalkulatorEff. rente 12.73%. Eksempel: 130 000 kr over 5 år. Kostnad 43 382 kr. Totalt 173 382 kr.
Nøkkelinfo
Om eiendommen
Eiendom
Askvegen 209, 5307 Ask
Matrikkel
Gnr. 4 Bnr. 295 i Askøy kommune
Boligtype
Boligtomt
Eierform
Selveier
Tomt
Eiet tomt 835 kvm
Selger opplyser at ca. 215 kvm av tomten er brukt til veiutvidelse. Denne delen av tomten vil ikke kunne benyttes.
Prisantydning
1 700 000
Totalpris inkl. omkostninger
kr 1 700 000,- (Prisantydning)
Omkostninger:
kr 240,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 42 500,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 1 700 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 43 740,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 1 743 740,- (Totalpris inkl omkostninger)
Eier
Alf Helge Fimland
Parkering
Parkering må opparbeides på egen tomt etter gjeldende bestemmelser.
Beliggenhet
Velkommen til Askvegen 209! Tomten befinner seg i et rolig og trygt område. Her har du nærhet til det som trengs i hverdagen med en herlig beliggenhet i fantastiske omgivelser.
Her har du kort avstand til skole og barnehage. Furuly barnehage ligger omtrent 700 meter fra tomten. For de minste er det også kort avstand til Preg barnehager Askøy og Ask barnehage. For barna fra 1. til 7. klasse er det omtrent en 3 minutters kjøretur til Hop skole og en 5 minutters kjøretur til Erdal ungdomsskole. Erdal ungdomsskole ligger omtrent en 6 minutters kjøretur unna. For videregående elever er det en liten kilometer til Hop videregående skole, eventuelt en 12 minutters kjøretur til Askøy videregående skole.
Spar Ask er nærmeste dagligvarehandel og ligger en 5 minutters kjøretur unna. Her er det post i butikk. Bunnpris Florvåg er også innen kort avstand. For en mer omfattende handel kan man ta turen til Kleppestø senter hvor man finner en rekke butikker og servicetilbud, inkludert apotek og vinmonopol.
Strømsneshøyden er nærmeste bussholdeplass og ligger et steinkast unna tomten. Herfra går det buss til Hanevik og Herdla, og motsatt vei mot Kleppestø terminal hvor man kan ta seg videre inn til Bergen sentrum. Bussen 480, mellom Erdal ungdomsskole og Hanevik har hyppigere avganger i tidsperioder tilknyttet start og slutt av skole.
Tomt
Eiet tomt, 835 kvm
Størrelse på tomt er hentet fra Seeiendom, avvik vil forrekomme.
Tomtene er råtomt, og ikke videre opparbeidet.
Selger opplyser at ca. 215 kvm av tomten er brukt til veiutvidelse. Denne delen av tomten vil ikke kunne benyttes.
I reguleringsplanen til kommunen med PlanID: 274, Rv 563 Strømsnes - Hop, g/s-veg, vegutbedring ble deler av tomten benyttet til veiutvidelse i forbindelse med gang-/sykkelvei, kjørevei, felles avkjørsel mm. Se reguleringsplankart for detaljert informasjon.
Kommunen opplyser om følgende i henhold til reguleringsplan for området: Som det fremgår av planopplysningene og reguleringskarter for plan 274, er eiendommen avsatt til annen veggrunn, frisiktsone, annet fellesareal, annet kombinert formål, felles avkjørsel, kjøreveg og gang- og sykkelveg. Plankart og bestemmelser er juridisk bindende selv om vegen er opparbeidet. Det opplyses for øvrig at det er igangsatt arbeid med reguleringsendring for plan 274. Reguleringsendringen er fremmet av Rambøll på vegne av Vestland fylkeskommune. Reguleringsendringen er ikke behandlet hos kommunen. Vi venter på noen avklaringer fra Vestland fylkeskommune før vi kan ta en gjennomgang av innsendt planforslag. Vedtatt plan 274 vil derfor være juridisk bindende for gbnr. 4/295 inntil omsøkte reguleringsendring eventuelt blir vedtatt.
Det er også igangsatt planarbeid for plan 515 - Fagerhaug. Innsendte planforslag for denne planen viser at gbnr. 4/295 ikke er berørt. Det presiseres likevel at plan 515 er i startfasen og forholdet til gbnr. 4/295 kan derfor endres underveis i planprosessen.
Megler opplyser at i reguleringsplankartet vises det til at tomten kan bli mindre, men at kommunen verken kan bekrefte eller avvkrefte dette.
Primærrom
Primærrom: kvm
Følgende rom er inkludert i P-rom:
Bruksareal
Bruksareal: kvm
Ferdigattest / midlertidig brukstillatelse
Nåværende eier har revet en bygning på eindommen. Riving av en bygning er i utgangspunktet søknadspliktig, og dersom det sendes inn søknad om ny bolig bør riving av det gamle bygget også inkluderes opplyser Askøy kommune.
Energimerking
Det er ikke krav om energimerking ved salg av tomt.
Kommunale avgifter
.
Det vil tilkomme kommunale avgifter pr. år etter ferdigstillelse av bolig. Disse vil variere etter boligens størrelse m.m og betales kvartalsvis.
Det er ikke kommunale avgifter på ubebygd eiendom.
Ved bygging vil det være kommunale avgifter for blant annet renovasjon, vann og avløp.
Eiendomsskatt
Det er ikke eiendomsskatt i Askøy kommune per dags dato.
Faste løpende kostnader
Typiske utgifter for eier etter oppføring er: Bygningsforsikring, innboforsikring, renovasjonsgebyr, kommunale avgifter, brøyting, opparbeidelse/vedlikehold av felles privat vei, velforening/felleskostnader etc.
Formuesverdi
Det vil tilkomme ligningsverdi etter at eventuell bolig er oppført. Denne vil variere etter størrelse på bolig og kvadratmeterpriser i området. I forbindelse med statsbudsjettet for 2010 er det vedtatt innført en ny metode for å beregne ligningsverdi på boliger. Som kjøper må du fylle ut et spesielt skjema (RF-1282 - gjerne via skatteetaten.no eller altinn.no for å fylle ut elektronisk eller på papir)
Diverse
Ved overdragelse av ubebygde tomter kreves det egenerklæring om konsesjonsfrihet for overdragelsen. Det er en forutsetning for avtalen at egenerklæringsskjema om konsesjonsfrihet fylles ut av kjøper, og at denne godkjennes av kommunen før overtakelse av eiendommen finner sted. Det vil ikke kunne foretas oppgjør før egenerklæringsskjema foreligger i signert og godkjent stand.
Det er ny eier som bærer risikoen for å få godkjenning av tiltak på eiendommen. Vi oppfordrer derav interessenter til å kontakte Askøy kommune for informasjon om hva som kan bygges på eiendommen/søknadsprosessen/etc.
Det gjøres oppmerksom på at selger i 2022 var på en forhåndskonferanse med kommunen. Se mer informasjon vedlagt.
Annet
Rett til fritt å velge megler:
Valg av eiendomsmeglingsforetak skal være frivillig. Eiendomsmeglingsforetak kan ikke inngå oppdrag om eiendomsmegling dersom inngåelsen av oppdraget er satt som vilkår i avtale om annet enn eiendomsmegling, f.eks. tilbud om lån eller andre banktjenester, jf. Lov om eiendomsmegling § 6-3 (3).
Radonmåling
Fra og med 1. januar 2014 må alle som leier ut bolig ha gjennomført radonmåling av boligen og kunne fremvise dokumentasjon på at radonnivåene er forsvarlig. Kravet gjelder alle typer utleieboliger, både de som leies ut av det offentlige, virksomheter og private, inkludert leiligheter og hybler i tilknytning til egen bolig. Også institusjoner o.l. omfattes dersom beboerne betaler leie.
Forpliktelser, rettigheter og servitutter
Eiendommens servitutter følger av dens grunnboksblad. For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til hovedbruket / avgivereiendommen. For festenummer gjelder henvisningen servitutter eldre enn festekontrakten. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Kommunen har lovbestemt første prioritets pant (legalpant) i eiendommen for eventuelle ubetalte kommunale skatte- og avgiftskrav.
Erklæring tinglyst 07.12.1946 med dagboknr 1946/5825-1/50 vedrørende registering av grunn.
Erklæring tinglyst 07.12.1946 med dagboknr 1946/5825-2/50 vedrørende bestemmelse om vannrett.
Vei/vann/kloakk
Eiendommen er ikke tilknyttet offentlig veg. Kjøper må stå skaffe veirett fra privat vei som ligger nordøst for tomten. Kjøper må selv stå for kostander i forbindelse med dette.
Iflg. selger er det lagt privat vann- og avløpsnett inntil tomten. Kjøper må legge og stå for kostnader for private stikkledninger fra egen tomt og frem til påkoblingspunkt.
Regulering
Reguleringsplan nr. 274 - Rv. 563 Strømsnes-Hop.
Arealformål: Annet kombinert formål, annen veigrunn og gang-/sykkelvei.
Kommuneplanens arealdel:
Punkt 7-1 - Byggegrense mot fylkesveg.
Kommuneplaner:
Planid: 9001 https://www.arealplaner.no/4627/arealplaner/535
Navn: KOMMUNEPLANENS AREALDEL 2012- 202
Plantype: Kommuneplanens arealdel
Status: Endelig vedtatt arealplan
Ikrafttredelse: 13.12.2012
Delarealer:
Delareal: 805 kvm.
KPHensynsonenavn: H220_2
KPStøy: Gul sone iht. T-1442.
Delareal: 836 kvm.
Arealbruk: Boligbeyggelse, Nåværende
Kommuneplaner under arbeid:
PlanID: 9002.
Navn: Kommuneplanens arealdel 2024-2036
Status: Planforslag
Plantype: Kommuneplanens arealdel
Reguleringsplaner:
PlanID: 274
Navn: Rv 563 Strømsnes - Hop, g/s-veg, vegutbedring
Plantype: Eldre reguleringsplan
Status: Endelig vedtatt arealplan
Ikrafttredelse: 08.03.2012
Delarealer:
Delareal: 161 kvm.
Formål: Annen veigrunn.
Feltnavn: AV
Delarealer: 24 kvm.
Formål: Annet fellesareal
Feltnavn: AFE
Utdyp.: Annet felles are
Delareal: 54 kvm.
Formål: Annet kombinert formål
Feltnavn: AKOMBO
Utdyp.: Bolig/annen vegg
Delareal: 26 kvm.
Formål: Felles avkjørsel.
Feltnavn: FA
Dealareal: 31 kvm.
Formål: Kjørevei
Feltnavn: VEG
Delareal: 68 kvm.
Formål: Gang-/sykkelvei
Feltnavn: G/S
Reguleringsplaner under arbeid:
PlanID: 515
Navn: Fagerhaug, Strømsnes. Gbnr. 4/12, 72, 551 m.fl.
Status: Planlegging igangsatt
Plantype: Detaljregulering
Reguleringsplaner under arbeid i nærheten (50 meter).
Det gjøres oppmerksom på at selger i 2022 var på en forhåndskonferanse med kommunen. Denne ligger i sin hele som et vedlegg i salgsoppgaven. Interresenter oppfordres til å lese denne nøye.
Selger opplyser at ca. 215 kvm av tomten er brukt til veiutvidelse. Denne delen av tomten vil ikke kunne benyttes.
I reguleringsplanen til kommunen med PlanID: 274, Rv 563 Strømsnes - Hop, g/s-veg, vegutbedring blir deler av tomten benyttet til veiutvidelse i forbindelse med gang-/sykkelvei, kjørevei, felles avkjørsel mm. Se reguleringsplankart for detaljert informasjon.
Selger opplyser at det er planlagt å bygge fire leiligheter på nabotomten Askvegen 207.
Kommunen opplyser om følgende i henhold til reguleringsplan for området: Som det fremgår av planopplysningene og reguleringskarter for plan 274, er eiendommen avsatt til annen veggrunn, frisiktsone, annet fellesareal, annet kombinert formål, felles avkjørsel, kjøreveg og gang- og sykkelveg. Plankart og bestemmelser er juridisk bindende selv om vegen er opparbeidet. Det opplyses for øvrig at det er igangsatt arbeid med reguleringsendring for plan 274. Reguleringsendringen er fremmet av Rambøll på vegne av Vestland fylkeskommune. Reguleringsendringen er ikke behandlet hos kommunen. Vi venter på noen avklaringer fra Vestland fylkeskommune før vi kan ta en gjennomgang av innsendt planforslag. Vedtatt plan 274 vil derfor være juridisk bindende for gbnr. 4/295 inntil omsøkte reguleringsendring eventuelt blir vedtatt.
Det er også igangsatt planarbeid for plan 515 - Fagerhaug. Innsendte planforslag for denne planen viser at gbnr. 4/295 ikke er berørt. Det presiseres likevel at plan 515 er i startfasen og forholdet til gbnr. 4/295 kan derfor endres underveis i planprosessen.
Megler opplyser at i reguleringsplankartet vises det til at tomten kan bli mindre, men at kommunen verken kan bekrefte eller avvkrefte dette.
Overtagelse
Overtagelse etter avtale med selger.
Prisantydning, omkostninger og evt. fellesgjeld
kr 1 700 000,- (Prisantydning)
Omkostninger:
kr 240,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 42 500,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 1 700 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 43 740,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 1 743 740,- (Totalpris inkl omkostninger)
Boligselgerforsikring
Det er ikke tegnet boligselgerforsikring ifbm. salget. Det er likevel utarbeidet en egenerklæring som interessenter bør gjøre seg kjent med før budgivning. Egenerklæringsskjema er vedlagt salgsoppgaven.
Betalingsbetingelser
Fullstendig kjøpesum samt omkostninger skal være disponibelt på meglers klientkonto innen dato for overtagelse. Kjøpesummen skal innbetales fra norsk finansinstitusjon og/eller kjøpers konto i norsk finansinstitusjon. Eventuell egenkapital skal innbetales i én samlet betaling fra kjøpers egen konto i norsk finansinstitusjon.
Vederlaget
Følgende er avtalt om meglers vederlag:
Grunnpakke (Kr.14 990)
Per hovedvisning (Kr.1 500)
Provisjon (forutsatt salgssum: 1 700 000,-) (Kr.40 000)
Tilrettelegging (Kr.14 990)
Kostnad for utsatt betaling (Factoring) (Kr.3 490)
Markedspakke 1 (Kr.15 900)
Oppgjør (Kr.7 990)
Totalt kr. (Kr.98 860)
Dersom handelen ikke kommer i stand eller at oppdraget sies opp har megleren krav på dekning for påløpte timer, påløpte visninger, grunn og markedspakke samt utlegg.
Oppdragsnummer
24-24-0157
Budgivning
Eiendomsmegler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. Vi gjør oppmerksom på at det i forbrukerforhold ikke kan inngis bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn dette. Hos EIE stiller vi strengere krav til frister ved budgivning enn det som følger av Forbrukerinformasjon om budgivning punkt 4, vedlagt i salgsoppgaven. Bud skal ikke ha en akseptfrist på mindre enn 30 minutter fra budet inngis. Bud med kortere akseptfrist enn 30 minutter kan bli avvist.
Eiendomsmegler har ikke ansvar for forsinkelser som skyldes tekniske feil. Akseptfristen er absolutt, det vil si at selger må akseptere budet og kjøper meddeles aksepten innen utløpet av akseptfristen. Dersom du utsetter inngivelse av bud til tett opp mot akseptfristen på et annet bud er det en reell fare for at eiendommen kan bli solgt før ditt bud kommer frem til megler og/eller megler rekker å bringe budet videre til selger. Husk alltid å ringe megler etter at du har sendt et bud eller budforhøyelse, for å forsikre deg om at budet er mottatt og kan formidles til selger. For øvrig vises det til vedlagte forbrukerinformasjon om budgivning.
Alle bud og budforhøyelser skal være skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt, og budet skal signeres av budgiver. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud før disse kravene er oppfylt. Vi oppfordrer til å inngi bud elektronisk, ved å trykke på "Gå til budgivning" på eiendommens hjemmeside på eie.no eller ved å trykke på knappen "Gi bud" i finn-annonsen. Ved å benytte denne tjenesten vil vilkårene om legitimasjon og signatur fra budgiver være oppfylt. Som kjøper og selger hos EIE vil du få tilsendt budjournalen etter at handel er inngått. Dette innebærer at alle bud vil bli gjort kjent for partene i den endelige kjøpsavtalen. Øvrige budgivere kan be om å få en kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det er viktig at du gjør deg kjent med all informasjon om boligen, og at du har spurt om det du eventuelt lurer på, før du legger inn et bud.
Boligkjøperpakke og boligkjøperforsikring
EIE har sammen med vår samarbeidspartner lansert et gunstig forsikringskonsept for deg som kjøper bolig gjennom EIE.
Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Denne kan inkludere bl.a. husforsikring, innboforsikring, dobbel rentedekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet. Kjøpere (ikke juridiske personer) kan også velge å kun tegne boligkjøperforsikring.
Boligkjøperpakken/boligkjøperforsikring må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøtet.
Produktark for boligkjøperpakken og boligkjøperforsikring ligger vedlagt i salgsoppgaven. Ta kontakt med megler for ytterligere informasjon.
Lovanvendelse
Generelle bestemmelser
Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud.
En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke. Dette er nærmere beskrevet nedenfor.
På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges som den er . Selger kan ikke ta som den er forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud.
Budgiver skal i budskjemaet avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.
Forbrukerkjøp - definisjon:
Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.
Forbruker - avtalevilkår:
Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil uriktige opplysninger ikke blir rettet i tide på en tydelig måte.
Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr. 10 000 (egenandel).
Ikke-forbruker (næringsdrivende) - definisjon:
Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp.
Ikke-forbruker - avtalevilkår:
Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen. Eiendommen selges som den er , og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning.
Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8.
Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Uautorisert kopiering eller gjenbruk av all tekst og alle bilder i denne annonse/salgsoppgave er ikke tillatt.
Hvitvasking
Eiendomsmegler er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Hvitvaskingsloven pålegger megler å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Dersom kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette medfører at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket misligholder kjøper avtalen. Dette vil kunne gi selger rettigheter etter avhendingsloven, herunder rett til å heve kjøpet og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning dersom misligholdet er vesentlig. I tilfeller der det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må megler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i så fall ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha krav mot selger etter avhendingslovens bestemmelser om mislighold og forsinkelse.
Dersom kundetiltak ikke lar seg gjennomføre vil EIE eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.
Personvern
Som interessent, budgiver og kjøper vil dine personopplysninger bli registrert og lagret. Som eiendomsmeglingsforetak har vi plikt til å oppbevare kontrakter og dokumenter i minst 10 år, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 3-7 (3). Dette innebærer at mulighetene for å få slettet personopplysninger er begrenset. Du kan lese om vår behandling av personopplysninger i vår personvernerklæring på https://eie.no/eiendom/personvernerklaering
Avdeling
Mekleriet Sør AS
EIE Bergen Sør
Org. nr: 828154842
Nesttunbrekka 95
5221 Nesttun
Tlf: 40 00 52 21
Ansvarlig megler
Eiendomsmegler | Partner Marius Undheim Helvik
Saksbehandlere
Ina Merethe Sande Sætre
EIE Bergen Sør
Eiendomsmeglerfullmektig
Mob: 40 76 16 99 / E-post: ims@eie.no
EIE eiendomsmegling Bergen Sør
Beliggenhet
Annonseinformasjon
FINN-kode | 374726672 |
---|---|
Sist endret | 13. okt. 2024 00:30 |
Referanse | 24240157 |
Annonsene kan være mangelfulle i forhold til lovpålagt opplysningsplikt. Før bindende avtale inngås oppfordres interessenter til å innhente komplett informasjon fra meglerforetaket, selger eller utleier.