

FANTASTISKE, CANTIERI DI SARNICO - 44 SPIDER SPECIAL EDITION
2007
45 fot
Innenbords
14
Pris
-45 fot
-2 lugarer
-2 bad
-2 x IPS 600
-Leveringsklar
-Fantastiske sjøegenskaper
MEGET spesiell båt for de kresne! Vi snakker her om et kvalitetsbygg som går utenpå alt det andre du ser på fjorden.
Innbytte er mulig.
Cantieri Di Sarnico er Custombygde båter og svært få er like. Denne annonserte båten er helt unik, med bla annen cockpit, enn det som er standard på en Spider. Mer tilpasset Norsk bruk enn den franske riviera. Båten har to lugarer og 2 bad.
Er også klargjort for tømming av septik på sugestasjon.
Båten er registrert i skips registeret og kan belånes på lik linje med for eksempel et hus.
Vi starter like godt med tekst fra båtlivs test av Cantieri Di Sarnico Spider. Den beskriver godt hva dette er for noe.
------------------------------------------------------------------------------------------------
" Edderkoppskrekk? Det er vel neppe derfor jeg får frysninger når jeg kjører Cantieri de Sarnico Spider. Aldri før har jeg opplevd nakkehårene reise seg når jeg kjører båt. Spider er en fryd å kjøre, dessuten er den lekker å se på.
Båtliv har fått anledning til å kjøre Spider både med og uten kalesje. Til og med når kalesjen er oppe er dette en båt som imponerer. Da vi fikk den opp i 40 knop hørte vi ikke en eneste blafrelyd i kalesjen som er sydd av importøren.
I samme hastighet kunne vi snakke uten å heve stemmen, også til de som satt lenger bak. Når vi har kalesjen nede er vindskjermingen nesten kirurgisk perfekt. Ved styrekonsollen hører vi knapt et vindpust. Reiser vi oss opp merker vi straks at vi ligger i 40 knop, når 20 sekundmeter slår i ansiktet. Det samme opplever vi lenger bak i båten, når vi sitter ned. Fartsvinden uteblir, og konverseringen kan pågå uhindret – og motorstøyen er minimal.
Båtens to motorer, IPS 600, utgjør til sammen 870 hestekrefter. De to motorene sparker godt i fra og båten skjærer framover i vannet. Kombinert med lavt støynivå fra motoren og en spiss v-bunn er denne båten en fryd å kjøre.
Spider er en båt som skiller seg ut i mengden som havets sportsbil "
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Med to IPS 600, joystick manøvrering og krefter i overflod kombinert med ett av markedets beste skrog, vil du aldri være i tvil.
Med en byggetid på, hele7 måneder og fra en fabrikk uten samlebånd og produksjon uten tidspress kommer et slikt unikt eksemplar av en båt ut på markedet. Kvaliteten overgår det meste av det du finner på fjorden. Se reportasjer i Vi menn båt og finansavisen for å nevne noen.
Sitat:
Legger alle andre værft i kjølevannet.. Kun de beste byggematerialer, de beste stoffer og de beste løsningene preger dette fantastiske byggverket. Designet av verdensberømte Nuvolari & lenard style studio.
En meget "Hi class" Italiensk Yacht... Cantieri di Sarnico 44 Spider....
Innvendig, all historie og tradisjon fra Sarnico skipsverftet.
Utvendig, moderne linjer og futurisk design..
Designet av "Nuvolari & Lenard style studio", som har to distinkte karakterer:
Kunst og innovasjon..
Cockpit og interiør, sammenslåingen av moderne computer designteknikk og utsøkt arbeid fra noen få håndplukkede fagmenn.
Båten har ett design som leder tanken mot en stor daycruiser, men båten fungerer like godt som feriebåt for en familie.
To lugarer og to bad, kjøkken inne og ute, kraftige rekker, åpen baugpulpit, solseng forut og akter, stor jolle garasje, elektrisk kalesje, Vinsj forrut, varmeapparat, osv osv. Båten bør absolutt sees. Ta kontakt for avtale om visning.
Motorene har gått ca 600 timer og service er gjennomført etter alle kunstens regler ( Og litt til )
I 2022 ble båten betydelig oppgradert, med bla, Volvo hardware, driverk, IPS, software, navigasjon, innredning, lyd/bilde, kalesje/havnepresenning, Cockpit osv, osv.
Dette førte til at båten idag fremstår omtrent som ny. NB! Tilsvarende ny båt koster i dag over 14.000.000,-
NB!
Italmarin as opptrer her som megler/mellommann, og er således ikke ansvarlig iforhold til reklamasjonsrett på noen som helst måte. Les mer om reklamasjonsrett under.
Om du vurderer merker som:
Princess, Fairline, Windy, Atlantis, Azimut, Riva, Bavaria, Sunseeker, Absolute, bør du absolutt ta med Cantieri Di Sarnico i vurderingen. Den tåler enhver sammenligning.
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.