4 500 kr
![V8 chervolet](https://images.finncdn.no/dynamic/480x480c//2024/7/vertical-0/11/9/360/842/579_f7229eec-cde4-4a4b-a6ba-b8b4dbeb91c2.jpg)
Tilstand: Brukt
Markedskommunikasjon - prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning av Thorolf Helgesen, 2004, Norsk, Bokmål. Minimal markeringer.
Det norske reklame- og mediemarkedet er i sterk utvikling, faglig og økonomisk. Boken tar utgangspunkt i den praktiske virkeligheten, slik den kommer til uttrykk i konkurransen mellom annonsører, reklamebyråer og medier.Den dekker alle former for moderne markedskommunikasjon, som omfatter reklame, sponsing, PR og påvirkning av handelsleddene. I fremstillingen er det lagt stor vekt på forskning og vitenskapelige teorier som grunnlag for kunnskapsbaserte og profesjonelle arbeidsmetoder.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingSist endret: 18.4.2024, 18:01 ・ FINN-kode: 349201277