Bildegalleri
ProZero 18m Workboat
ProZero 18m Workboat - Verfts demonstrasjons fartøy
1924
59 fot
Innenbords
Ikke oppgitt
Pris
800 000 kr
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innGratis kjøpekontrakt
- Ferdig utfylt kontrakt
- Digital signering med BankID
- 1 måned gratis båtforsikring
Nyttige lenker
Sjekk småbåtregisteretForsikre båten din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Denne 18m ProZero båten er et verftsdemonstrasjonsfartøy med svært få seiltimer, som nå tilbys for salg og kan utstyres og tilpasses den fremtidige eiers spesifikke behov. Fartøyet står som et semi-utrustet fartøy med bare struktur og motorer installert, noe som gir den nye eieren full fleksibilitet for sine behov. 18m ProZero Arbeidsbåt er en del av ProZero-serien med en fleksibelt festet kabin som reduserer både støy og vibrasjoner fra skrog og motor. Designet på ProZero-kabinen sikrer en stor mengde dagslys, noe som forbedrer den personlige komforten.
Spesifikasjoner
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Andre
- Modell
- ProZero 18m Workboat
- Modellår
- 1924
- Type
- Yrkesbåt/Sjark/Skøyte
- Drivstoff
- Diesel
- Motor inkludert
- Ja
- Motorfabrikant
- Volvo Penta IPS
- Type motor
- Innenbords
- Byggemateriale
- Annet
- Vekt
- 14 000 kg
- Lengde i fot
- 59 fot
- Dybde
- 114 cm
- Bredde
- 500 cm
- Båtens beliggenhet
- Utlandet
Utstyr
SKROG, DEKK OG OVERBYGG:
Båten er laget av en kombinasjon av glass- og karbonfiber som sandwich-konstruksjon med PVC som kjernemateriale. Dette kjernematerialet fungerer som en naturlig oppdriftsreserve, på grunn av dets lave vekt og null vannabsorpsjon. Dessuten unngår sandwich-konstruksjonen bruken av interne stivere, noe som øker det brukbare interne rommet og tilbyr en naturlig isolasjonsevne, noe som forbedrer komforten i kabinen og bemannede rom.
DEKK:
- Trappetrinn dekk med to nivåer: fordekk og hoveddekk, begge med sklisikkert belegg.
- Spylbare hovedmotorluker.
- Stort arbeidsdekk akter.
- Dekk og kabin er selvlensende.
- 6 aluminium fortøyningsbitt og aluminium rekkverk.
KABIN & COCKPIT:
- Kabinen er koblet til skroget med vibrasjonsdempende støtter som reduserer støyen inne i kabinen.
- 1 x Hengslet dør på styrbord side av kabinen.
- Trapp til rom under dekk.
- Alle vinduer er limt inn i strukturen.
- LED-lys i kabin og cockpit.
TEKNISK:
MOTORER, PROPULSJON, STYRING
- 2 x Hoved innenbords Volvo Penta D6 dieselmotor, vurdert til 435 hk.
- 1 x Hjelpemotor Volvo Penta D3 dieselmotor, vurdert til 190 hk.
- 2 x IPS1 drivverk.
- 1 x Hydraulisk pumpe.
- Redundant fremdriftssystem.
TANKER:
- 1 x Hoved drivstofftank
- 1 x Daglig drivstofftank
- 1 x Hydraulisk
ELEKTRISK SYSTEM & BELYSNING:
- All elektrisk kabling i marine kabel.
- Landstrøm med kontrollampe, merkede sikringer, jordtilkobling.
- Isolasjonstransformator med jordplate for beskyttelse mot galvanisk korrosjon.
- 24-volts elektrisk system.
- Hovedbrytere med separate batterisystemer for start, navigasjon og forbruk.
- Batterilader med indikator.
NAVIGASJONS- & ELEKTRONISK UTSTYR:
- Komplette motorinstrumenter levert av motorprodusent.
- Drivstoffmåler.
- Kontrollpanel for all belysning og annet elektrisk utstyr.
- 1 x Magnetisk kompass.
SIKKERHETSUTSTYR:
- 1 x Manuell lensepumpe, koblet til alle rom gjennom en manifold.
- 8 x Elektriske lensepumper, manuell start og med høyt vannstandsvarsel i maskinrom, oppholdsrom, void/cargo rom og forpeak.
- 2 x Bærbare brannslukkere.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Sted
5600 DanmarkLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.