Bildegalleri
(1/1)
Märklin H0 - 39480 - Damplokomotiv med tilhengervogn (1) - Damplokomotiv type 1
Til salgs5 823 kr
Beskrivelse
Vr oppmerksom p at den fotograferte Loc ikke er den du vil motta, den ligger fortsatt upnet i esken, se de tre siste bildene.
Den tffe, sterke belgiske kongen
Kronen p verket for belgisk damplokomotivkonstruksjon er utvilsomt de mektige Pacifics fra serie 1. Mellom 1935 og 1938 ble det bygget 35 enheter, nummer 1001 til 1035. Deres solide styrke kom helt klart frem av den vellykkede utvendige designen. De ble generelt brukt til de tunge ekspresstogene p strekningen Oostende Brussel Lige Aachen og p den bratt stigende ruten fra Brussel via Arlon til Luxembourg by og reiste med en gjennomsnittshastighet p 80 eller til og med 100 km/t. Med en effekt p 3400 PSi, et akseltrykk p 22 tonn og en toppfart p 120 km/t tok de en ledende posisjon, ogs internasjonalt.
Modell: Med digital dekoder mfx+ og omfattende lys- og lydfunksjoner. Regulert hyeffektiv drift med svinghjul i kjele. Tre drevne aksler. Anti-skli dekk. Lokomotiv og tender i stor grad av metall. En rykgenerator er bygget inn som standard. Lyskastere p lokomotiv og tender som skifter med kjreretningen, samt innebygd rykgenerator i konvensjonell drift, kan kobles digitalt. Ndbelysningen p rykboksdren kan kobles separat digitalt. I tillegg kan frerhusbelysningen og den flimrende brannen i brannboksen kobles separat digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite og rde LED-lys. Justerbar koblingsmekanisme mellom lokomotiv og tender. Tenderen har turtallsdrevet tett kobling med NEM-aksel. Minste kjrbare bueradius 437,5 mm. Bremseslanger, stiliserte skrukoblinger og signalholdere er inkludert. Lengde over buffere ca 28,4 cm.
Engangsserie
Garanti 30 dager
Frakt med Post Nl nye pakket forsikret og registrert
Den tffe, sterke belgiske kongen
Kronen p verket for belgisk damplokomotivkonstruksjon er utvilsomt de mektige Pacifics fra serie 1. Mellom 1935 og 1938 ble det bygget 35 enheter, nummer 1001 til 1035. Deres solide styrke kom helt klart frem av den vellykkede utvendige designen. De ble generelt brukt til de tunge ekspresstogene p strekningen Oostende Brussel Lige Aachen og p den bratt stigende ruten fra Brussel via Arlon til Luxembourg by og reiste med en gjennomsnittshastighet p 80 eller til og med 100 km/t. Med en effekt p 3400 PSi, et akseltrykk p 22 tonn og en toppfart p 120 km/t tok de en ledende posisjon, ogs internasjonalt.
Modell: Med digital dekoder mfx+ og omfattende lys- og lydfunksjoner. Regulert hyeffektiv drift med svinghjul i kjele. Tre drevne aksler. Anti-skli dekk. Lokomotiv og tender i stor grad av metall. En rykgenerator er bygget inn som standard. Lyskastere p lokomotiv og tender som skifter med kjreretningen, samt innebygd rykgenerator i konvensjonell drift, kan kobles digitalt. Ndbelysningen p rykboksdren kan kobles separat digitalt. I tillegg kan frerhusbelysningen og den flimrende brannen i brannboksen kobles separat digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite og rde LED-lys. Justerbar koblingsmekanisme mellom lokomotiv og tender. Tenderen har turtallsdrevet tett kobling med NEM-aksel. Minste kjrbare bueradius 437,5 mm. Bremseslanger, stiliserte skrukoblinger og signalholdere er inkludert. Lengde over buffere ca 28,4 cm.
Engangsserie
Garanti 30 dager
Frakt med Post Nl nye pakket forsikret og registrert
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 392571539 |
---|---|
Sist endret | 7.2.2025 kl. 22:02 |