Dette objektet selges på nettauksjon hos Auksjonen.no. Vennligst oppgi auksjonsnummer 483751 ved kontakt med oss.
For mer informasjon eller for å registrere bud kan du trykke på linken "Gå til denne auksjonen" som vises under "Nyttige lenker".
-----------
Om dette objektet:
Selger godbilen med tungt hjerte da jeg ikke har behov for bil lenger.
Bilen er fin langt ifra men langt ifra fin når det gjelder karosseri. Har en liten skade på hjulbuen på passasjer siden. Prøvd å få reparert den men må nok gjøres igjen. Ellers er bilen helt perfekt å kjøre med tanke på alderen. Ganske lav kilometerstand til en 21 år gammel bil.
Med legendariske 1.9 TDI motoren får du en driftsikker motor med utrolig lav forbruk, ligger på 0,5 i mila på langkjøring, og 0,6-7 på bykjøring. Men denne bilen yter fortsatt 131 hester som gjør at den ikke bruker trekvarter på akselerasjons feltet på E18. Her har du mange muligheter til å skaffe deg en haug med hester.
Alt av kraften en kobla til en 6 trinns manuell girkasse.
Her får du Audi’s Quattro system med Torsen diff som gjør denne bilen til en monster på vinterføre. Aldri skuffet meg i hele vinter.
Bilen er EU godkjent fram til september 26. Og da ble det byttet en haug med deler :
- Viskere foran og bak.
- Bremsecalipere foran og bak venstre side.
- Klosser og skiver rundt hele bilen.
- Tømte alt av bremsevæske og fylt på ny bremsevæske.
- Fylt AC gass (Iskald air condition)
- Byttet alt av bærearmer i forstillingen
- Byttet endeledd begge sider foran.
Bilen har rust flere steder i karosseriet, men ingen hull ! Kanalene er rustfrie. Overflate rust er noe man kan enkelt fikse for noen som har interesse for det.
Bilen har kjørt 185.000km som gjør den eneste ute til salgs med så lav kilometerstand og en god del utstyr. Byttet olje hver 5.000km mitt eie. Har service historikk fra forrige eiere også, kun 2 eiere før meg.
Anbefaler å prøvekjøre bilen for å få riktig inntrykk og evt besikte alt av småfeil selv. Bare å ta kontakt !
(Blitslysene på fangeren foran er klare for kobling hvis man ønsker, kabler er klare hele veien til batteriet)
Siste EU-kontroll : 27.09.2024
Neste EU-kontroll : 30.09.2026
- Skade på hjulbuen bak som bør gjøres igjen for bedre utseende.
- Overflate rust her og der. Men kanalene er fine uten noe alvorlig rust.
Det oppfordres alltid til å se/prøve objektet før bud legges.
Benytt knappen "Send melding til selger"
Omregistreringsavgift dekkes av kjøper : 1900,-
Informasjon over kan være feil og er kjøpers ansvar å sjekke opp før budgivning. Send SMS til 2282 eller sjekk http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/
Viktig informasjon :
- Alle tinglyste heftelser slettes ved salg med mindre annet er opplyst
- Feil om EU godkjenning kan forekomme så kontakt vegvesen for rett info
- Les tilstandsrapport/egenerklæring/beskrivelse før budgivning
- Vi tar ikke innbytte- men vi selger gjerne for deg, så ta kontakt!
FINANSIERING?
Ønsker du å motta tilbud om finansiering og forsikring av dette objektet? Send meg en mail på
EXPORT:
If this objekt is exported buyer must contact seller BEFORE making a bid making sure documents for export can be provided or are available. This is buyers responsibility.
For mer informasjon om objektet og budgivning besøk vår nettside Auksjonen.no - Norges største nettauksjon.
Objektet selges på nettauksjon på siden www.auksjonen.no, for direkte link til objektet trykk på linken "Gå til denne auksjonen" som finnes under "Nyttige lenker".
Bedrifter og privatpersoner kan selge hos Auksjonen.no. Les mer på https://info.auksjonen.no/selge-hos-oss.
Om Auksjonen.no: Auksjonen.no er Norges største nettauksjon for kjøp og salg av maskiner, kjøretøy og utstyr.
Vårt hovedkontor er i Tønsberg, og vi har totalt 140 ansatte.
Det siste året er mer enn 50 000 objekter solgt på auksjonen.no. Vi har daglig rundt 55.000 besøk på vårt nettsted, og mer enn 5 000 nye registrerte brukere hver måned.
Vi ønsker å skape en smidig, trygg og enkel opplevelse for både kjøper og selger. Når maskiner, kjøretøy og utstyr selges gjennom oss har vi system, rutiner og erfaring som sikrer nettopp dette.