Målstyring
Treff alle, mange eller bare noen få! Sørg for at du når de med størst sannsynlighet for å interessere seg for din bedrift og dine tilbud.
Demografisk målstyring
Kjønn, alder og livssituasjon sier ofte svært mye om hva brukeren er interessert i. Noen produkter passer best for en målgruppe i en viss alder, og mange produkter er kun relevante for foreldre med barn, eller for unge studenter. For ikke å snakke om kjønn; budskap rettet mot kvinner og menn er ofte ulike. Nedenfor finner du våre standard målstyringer innenfor demografiske variabler. Vi kan også skreddersy segmenter dersom du er ute etter en helt spesiell målgruppe.
Geografisk målstyring
Med geografisk målstyring kan du nå personer der de befinner seg akkurat nå. Tilpass området din annonse skal vises i etter hvor budskapet ditt er mest relevant.
Interessebasert målstyring
Noen produkter passer best for en målgruppe med litt brede interesser, og andre produkter er mer relevante for mennesker med nisjeinteresser. Her kan du velge mellom litt av hvert!
Intensjonsbasert målstyring
Basert på vår data kan du nå ut til folk som undersøker og aktivt vurderer å kjøpe produkter eller tjenester. Med oss som hoveddatakilde når du personer som har søkt etter spesifikke produkter – mest sannsynlig har de høy kjøpsintensjon!
I listen under finner du segmenter knyttet til reise, bolig, jobb, næringsliv, bil og andre kjøretøy.
Reise
Bil
MC, Båt og caravan
Bolig
Jobb og næringsliv
Skreddersøm
Kontekstuell målstyring
På FINN når du ut til det norske folk i et relevant miljø. Du kan rette deg mot relevante målgrupper i kjøps- og søkemodus til rett tid og sted. Tilpass budskapet ditt til kontekstuelle plasseringer på de ulike markedsplassene eller en bestemt kategori. Her er det mange muligheter, også for deg som ønsker å være kreativ og leke med budskap som spiller på konteksten.
Andre annonseprodukter
Har du spørsmål?
Her finner du alt du trenger av praktisk informasjon som bedriftskunde i FINN