Stor pakke for bolig til salgs
Stor pakke er det aller beste vi har – du og selger får den mest profesjonelle og effektive annonseringen, tilgang til eksklusive verktøy og maksimal synlighet på FINN.
Mest synlighet og de beste forutsetningene for å lykkes med boligannonsering på FINN
Stor pakke gir best mulighet til å lykkes med boligsalg og som megler. I denne pakken får man en kombinasjon av det beste FINN har innen boligpromotering, innsikt, merkevarebygging og meglerpromotering. Det betyr flere interessenter til dine boligselgere, og flere nye oppdrag til deg som megler.
Hva inneholder Stor pakke?
stor annonse, automatisk varsling, Nabolagsprofil, Ukens bolig, tilgang til annonse-, meglerstatistikk og meglerinnsikt, Tydelig profil, innholdsmodul, meglerprofil, samt leads fra Solgtmodul. Pakken er full av verdi for både boligselgere og meglere! Her får du et dypdykk i innholdet.
Stort annonseformat
Med Stor pakke får annonsen det største bildet i resultatlisten! Større formater fører til mer oppmerksomhet blant potensielle kjøpere, uansett om de er på PC, nettbrett eller mobil. De fleste boligselgere oppgir at de ville valgt stort annonseformat ved salg av egen bolig.
Størst synlighet og økt informasjon
I tillegg til det aller største bildet, får man også:
1. Merkevarebærende element i meglerkjedens farge
2. Løftet informasjon om adresse
3. Informasjon om visningsdato
4. Visning av logo på mobil
Ukens bolig
Den første uken i markedet er viktig i et boligsalg. Ukens bolig plasserer annonsen helt øverst i resultatlisten disse første syv dagene, slik at flest mulig boligkjøpere som søker etter akkurat din type bolig får den med seg! I tillegg legges den som en relevant anbefaling på forsiden av FINN eiendom. Dette gir boligen økt synlighet, mer trafikk og dermed en bedre sjanse for høyere salgspris.
Ukens bolig er inkludert i Stor pakke, og aktiveres automatisk ett døgn etter publisering.
Nyhet: Ukens bolig har nå swipe-funksjon! En potensiell kjøper kan derfor swipe seg gjennom bildene i annonsen fra søkeresultatet.
Tydelig profil med Meglerprofil
Få en helt reklamefri annonse og et profesjonelt uttrykk med Tydelig profil! Tydelig profil gir mulighet til å sette deres preg på feltet med kontaktinformasjon, med egne farger, bilder, logo, flere lenker, og en knapp til hjemmesiden deres.
Nyhet: Inneholder nå en inngang til Meglerprofil! Dette er en helt egen side hvor megleren kan vise frem seg selv og sine boliger, samt sin historikk. Tilbakemeldinger fra brukere viser at dette er veldig nyttig når de skal vurdere hvilken megler de skal velge.
Solgtmodul
Solgtmodul gjør annonser med solgte boliger om til en kanal hvor potensielle boligselgere kan komme i kontakt med deg!
Når en annonse markeres som solgt, vil den fungere som et skjema hvor brukere kan be om verdivurdering, stille megler spørsmål om hvor mange som kom på visning, hva en bolig ble solgt for, og mer.
Tester viser at denne modulen senker terskelen for å ta kontakt med megler.
Nyhet: Inneholder nå en inngang til Meglerprofil!
Meglerinnsikt
Eiendomsundersøkelsen viser at tillit og kunnskap om det lokale markedet er de viktigste faktorene når man skal velge megler. Derfor har vi bygget en tjeneste med relevant innsikt om boliger og potensielle kjøpere. Meglerinnsikt hjelper deg med befaringsforberedelser og gir deg informasjonen du trenger. Vis at du er riktig megler for jobben!
Unik innsikt fra FINN om solgte boliger i området og potensielle kjøpere, som gjør det enkelt å ta kloke valg ved annonsering
Det blir lettere å engasjere ved hjelp av enkle visualiseringer som forsterker historien rundt boligsalget
Et verktøy som kan brukes både på befaring og i forberedelser
Meglerstatistikk
I Meglerstatistikk finner du grafer, tall og trender for å følge ditt kontors utvikling over tid og for å sammenligne deg med konkurrenter. Du får alle annonser samlet i en fin oversikt, og en oppsummering av de syv siste dagene på FINN i en ukesrapport. Perfekt til status- og ukesmøter!
Se hvordan du og ditt kontor presterer målt mot konkurrenter
Få hjelp til å forstå trender og markedet
Lær hvordan du kan bli bedre på FINN
Innholdsmodul – Merkevareprofil
Merkevareprofil gir større mulighet til å bygge kjennskap hos boligkjøpere og selgere. Dette er en arena for å fremme egne budskap via artikkelinnganger – rett fra annonsene.
Nabolagsprofil
Gi potensielle kjøpere et helhetlig inntrykk av hvordan det er å bo i et nabolag.
Profilen inneholder informasjon om distanser og reisetid til relevante interessepunkter som offentlig transport, skoler, barnehager, idrettsplasser, dagligvarebutikker, og mer. FINN har innhentet over 150 000 vurderinger fra lokalkjente som gir pålitelig informasjon om nabolaget. I tillegg får man en reisetidskalkulator, sammenligning av nabolag, solforhold, demografiske fakta, og mer.
Nyhet: Nå kan brukere hente opp alle interessepunktene i kartet for å se reisetid og rute til for eksempel nærmeste matbutikk.
Annonsestatistikk
Én rapport for alt, oppdatert i sanntid! Rapporten gir megler og boligselger oversikt over blant annet klikk på annonsen, hvor mange FINN har varslet, og antall ganger forskjellige brukere har vært inne på annonsen.
Du kan filtrere på perioder, og får høydepunktene vist på nøkkelkort. Rapporten er mobiltilpasset – sjekk den både hjemme på datamaskinen og på farten!
Dersom annonsen er tilknyttet en Blink-kampanje, vil du få oversikt over hvor mange dager du har igjen, hvor mange klikk annonsen har fått som et resultat av Blink, og mer.
Automatisk varsling
På FINN kan alle brukere lagre søk, og be om å få beskjed på e-post og som push-varsel dersom noe nytt dukker opp. Hver måned sender FINN eiendom ut over 21 millioner slike varslinger!
Med automatisk varsling sikrer vi at alle med lagret søk får med seg hver gang noe relevant blir lagt ut. Varslingene går ut rett etter publisering, og er en av grunnene til at det tar kun 10 minutter før en annonse har over 100 besøk!
Tilgjengelige synlighetsprodukter
Ved siden av pakkene kan man fortsatt kjøpe ekstra effekt og synlighet med Ukens bolig (dette er inkludert i Stor pakke, men man kan alltids kjøpe flere runder), Fornying av annonsen og Blink.
Fornying/løfting av annonsen løfter boligen til toppen av søket! Enkelte ganger er det nødvendig å relansere boliger som ikke blir solgt i første runde. Relevante kjøpere vil varsles på nytt. Fornying/løfting kan kjøpes dersom det er 20 dager siden første publisering, eller 20 dager siden siste fornying.
Nå (og få) flere potensielle kjøpere, også utenfor FINN!
Blink sørger for optimal spredning i noen av landets mest besøkte nettsteder som VG, Aftenposten, E24 og lignende, i tillegg til en rekke lokale aviser, samt Facebook i 7 dager!
Blink eiendom viser annonsen til personer som enda ikke har sett den, men som har sett på lignende annonser på FINN. Det gir deg økt trafikk, flere interessenter og mulige kjøpere!
Blink Boost er et produkt du kan aktivere når annonsen har ligget ute i 10 dager eller mer uten å ha blitt solgt, for en ekstra boost.
Har du spørsmål?
Her finner du alt du trenger av praktisk informasjon som bedriftskunde i FINN