Denne illustrasjonen inneholder skjermbilder av Tinholt Eiendomsmegling sine annonser på FINN - dette er store annonseformater som man får med Stor pakke.

– Utenkelig å ha noe annet enn det aller beste

3. mars 2025

Tinholt Eiendomsmegling ønsker å være det naturlige førstevalget som megler.

– For å være det må vi ha de beste verktøyene som finnes, sier daglig leder Sara Trier.

Bildet viser Sara Trier, daglig leder i Tinholt Eiendomsmegling. Sara har blondt, langt hår, og står med ansiktet mot kameraet og smiler. Hun har på seg en hvit skjorte og gulløredobber.

– Vi legger en tydelig strategi på hvert oppdrag rundt hvordan vi kan optimalisere både bolig og selve salget. Vi er opptatt av å være tydelige og ærlige i veiledningen av selger på hva som faktisk fungerer og ikke, sier Sara Trier.

Tinholt Eiendomsmegling selger primært private boliger og nybygg i Stor-Oslo og på Østlandsområdet, men formidler også salg av utvalgte eiendommer i andre deler av landet. Sara Trier, daglig leder, partner og eiendomsmegler, har over 16 års erfaring fra eiendomsbransjen.

– Vår styrke er nok at vi har erfaringen og kompetansen, samt muligheten til å tilpasse oss hvert boligsalg, fordi vi er en frittstående aktør. Vi har fokus på hvert enkelt salg og boligens kvaliteter, og bruker mye markedsføring rettet mot hver enkelt bolig.

– Det skal også sies at ethvert meglerkontors største styrke er humankapitalen. Meglerne våre er håndplukket, og er svært erfarne og gode, sier hun.

Kompromissløs kvalitet og personlig oppfølging

Hvordan skiller man seg egentlig ut som meglerhus i lille Norge? Det er mange måter Tinholt Eiendomsmegling jobber med dette på, sier Sara.

– Vi legger en tydelig strategi rundt hvordan vi kan optimalisere både den spesifikke boligen og selve salget. Vi er opptatt av å være tydelige og ærlige i veiledningen av selger på hva som faktisk fungerer og ikke, sier hun.

De skiller seg også ut via egne nettsider gjennom et stilrent uttrykk, med fokus på en dempet, stilistisk og clean fremtoning.

– I tillegg elsker vi det vi driver med! Det skinner igjennom. Vi flytter nesten inn, og får et personlig forhold til boligen sammen med selger, hvor vi får lære ting om boligen og historien som vi ellers ikke hadde fått. Vi strekker oss langt. Det handler om kompromissløs kvalitet og personlig oppfølging.

Kan ikke love det beste uten Stor pakke

Tinholt Eiendomsmegling er også en av FINN eiendoms kunder som har valgt å satse på Stor pakke, som gir boligselgere mest effekt på FINN.

– For oss er det utenkelig å ha noe annet enn det aller beste markedet kan tilby. Vi mener at vi bør være det naturlige førstevalget som megler, og da må vi ha de beste verktøyene som finnes. Stor pakke gir best eksponering på FINN, Ukens bolig og andre fordeler for megler når det kommer til innsikt. Jeg tenker at alle kunder er best tjent med den pakken, sier Sara.

Tinholt Eiendomsmegling har sett en økning i trafikk og interesse fra potensielle kjøpere etter at de begynte med Stor pakke.

Dette er en GIF som viser hvordan Tinholt Eiendomsmegling sine nettsider ser ut.
– Går vi inn på Meglerstatistikk, ser vi at vi ligger over alle andre på antall klikk på boliger. Det er en grønn pil oppover: flere klikk per annonse, flere visninger, og flere favorittmarkeringer.

Hun tenker at boligene (og de fine annonsene) blir godt synlige, og at kundene deres kan være sikre på at de får den beste markedsføringen de kan få.

– Dette kan ingen love uten Stor pakke.

Unik innsikt med full oversikt over markedet

Det er ikke bare selger og kjøper som tjener på at Tinholt Eiendomsmegling har gått for FINNs største pakke - også meglerne drar nytte av alt som følger med i pakken.

– Det er kjempeinteressant og nyttig å følge med på for eksempel Meglerstatistikk! Hvordan vi ligger an mot konkurrenter, omløpshastigheten, og hvordan ting beveger seg i markedet. Det er et svært nyttig befaringsverktøy.

Ved å bruke denne innsikten effektivt og mest mulig fornuftig, har meglerhuset rett og slett bedre kontroll på og oversikt over alt rundt seg; konkurrenter, boliger og markedet generelt.

– Denne unike dataen er det bare FINN som har, den får man ikke tak i noe annet sted, sier Sara.

Dette bildet viser et skjermdump av en av Tinholts boligannonser på FINN, merket med Ukens bolig og meglerhusprofilering.
Hvordan passer Stor pakke inn i deres overordnede markedsstrategi?

– Den passer veldig godt inn, ettersom at vi mener vi skal være den megleren du kjenner forskjellen på, den partneren du trenger, med best annonse og størst synlighet. Det synes jeg ikke vi kan love kundene uten å ha det beste hos FINN. Vi markedsfører også på egne flater og andre måter, men FINN med Stor pakke for hver enkelt bolig er en selvfølgelighet for oss.

Opplever godt samarbeid med FINN

– Vi har fått en fantastisk ny kontaktperson i Glenn! Han er veldig tilgjengelig, lytter til innspill og idéer, noe som er veldig positivt. Jeg tror det er viktig at FINN jobber videre med utvikling og forbedring av produktene, og at dere tar med dere meglernes ståsted og synspunkter.

Bildet viser stor annonse på FINN eiendom målt mot liten og medium annonse.

Stor pakke

Stor pakke er det aller beste vi har – du og selger får den mest profesjonelle og effektive annonseringen, tilgang til eksklusive verktøy og maksimal synlighet på FINN.

Bildet viser en medium annonse på FINN. Her får du to mindre bilder i søkelisten, merkevarebærende element i meglerkjedens farge, løftet informasjon om adresse, informasjon om visningsdato og visning av logo på mobil.

Medium pakke

Medium pakke er et litt rimeligere alternativ med funksjoner som gir god synlighet og en profesjonell annonse på FINN.

Bildet viser en liten annonse på FINN. Her får du ett lite bilde i søkelisten, merkevarebærende element i meglerkjedens farge, løftet informasjon om adresse, informasjon om visningsdato og visning av logo på mobil.

Liten pakke

Liten pakke er vårt rimeligste alternativ, og inneholder kun de mest nødvendige funksjonene for annonsering på FINN.