
Fem AI-drevne løsninger på FINN jobb
Visste du at mer enn 80 % av alle norske jobbsøkere tenker på FINN først når de ser etter ny jobb? Slik gjør vi rekruttering enklere med AI!
Her får du en titt inn på bakrommet vårt! Vi viser deg hvilke funksjoner eller verktøy vi jobber med for å gjøre rekruttering litt lettere for deg.
Vi lanserer i disse dager en ny, enklere måte å legge ut stillingsannonser på. Der vil du også få tips å skrive mer inkluderende jobbannonser for å treffe flere kandidater, og AI-genererte forslag til forbedringer av annonsen.
(Psst: vi har testet AI-genererte forslag på ATS-annonser en stund nå, og annonsene som brukte AI-forslagene fikk opptil 20 % flere søknader).
Nysgjerrig på hvilke av selskapet ditt sine annonser som får flest klikk? Nå kan du enkelt se de tre mest sette stillingsannonsene dine direkte fra forsiden av FINN Bedriftssenter. Fint for å analysere hva som fungerer best og hvilke stillinger som er mest ettertraktede.
Gode annonser fortjener gjenbruk, så vi har gjort det mulig å kopiere tidligere annonser og bruke dem som utgangspunkt for nye stillinger.
Vi har gitt FINN Bedriftssenter et løft – spesifikt oversikten over annonser og søkerhåndteringen. Nå er det enklere å navigere i annonsene dine, finne det du leter etter og få bedre oversikt over rekrutteringsprosessen din.
Vi oppgraderer Effekt-produktene! 1. mars lanserte vi Superboost, en ny løsning som gir kampanjen din ekstra synlighet de fem første dagene etter publisering i Schibsteds og Polaris’ medier. Stillingsannonsen din vises kun til en relevant målgruppe i stedet for til alle besøkende, noe som gir 4,7 ganger flere klikk per visning.