Vil du at flest mulig relevante kjøpere skal se objektet du selger? Med Blink fra FINN sørger du for optimal spredning i mange kanaler — og vi vet akkurat hvem vi skal vise annonsen din til.
Det finnes mange potensielle kunder der ute, men det er ikke sikkert at de er på FINN akkurat når du legger ut ditt objekt.
Potensielle kunder kan ha sett lignende annonser som din, eller så kan det være de har sett på én bilmodell uten å vite at ditt objekt er perfekt for dem. Blink finner og viser annonsene til personer som ser etter nettopp den typen bil, båt, campingvogn eller bobil du selger.
Siste frist for å bestille en kampanje med Blink er 24. august. Produktet avvikles etter dette.
Målgruppen vi lager er basert på hva våre brukere har søkt etter på FINN de siste tre månedene, og vi oppgir som kriterie at de ikke har sett din annonse enda. Annonsene dine vises kun til en målgruppe med personer vi vet er interessert i objekter som du selger. Blink gir deg altså en utvidet og 100 % relevant målgruppe utover de du allerede når på FINN motor.
Annonsen(e) vil vises i alle Schibsteds kanaler og Norges største nettaviser, slik som VG, Aftenposten, Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad, i tillegg til lokale aviser som Fædrelandsvennen og Adresseavisen. Sist, men ikke minst, vil annonsen også vises på Facebook.
Når du aktiverer Blink vil dette gjelde for alle annonsene dine på FINN motor (Bil, Båt, Caravan). Blink-kampanjen varer i syv dager fra aktivering, og koster 550 kroner ekskl. mva. per annonse.
Du kan bestille der du administrerer FINN-annonsene dine. Står du fast? Snakk med din kundekontakt i FINN, eller send oss en e-post på motor@finn.no.
Når du aktiverer Blink får du den mest optimale spredningen av dine objekter. Disse kanalene bruker vi:
Noen leter aktivt etter nytt kjøretøy, mens andre titter en gang i blant. Det er med andre ord lett å gå glipp av oppmerksomheten fra relevante og potensielle kjøpere som ikke er på FINN hver dag.
Vi har tilgang på store mengder adferdsdata fra over tre millioner innloggede brukere på FINN. Blant annet vet vi hvilke personer som har sett på en spesifikk type annonse, og hvilke annonser de ikke har sett. På denne måten kan vi målrette annonsen din mot de kundene du er på jakt etter, men som ennå ikke har sett akkurat ditt objekt.
Når vi har kategorisert en person som relevant for et objekt, benytter vi Schibsteds brede nettverk, Facebook og e-postvarsler fra FINN for å forsikre oss om at de blir oppmerksom på annonsen.
Siden FINN er en del av Schibsted, kan vi bruke våre søsterselskapers kanaler – Norges største og mest leste nettaviser! Da kan vi spre annonsen din ut i VG, Aftenposten og E24, og lokale nettaviser som Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad og Fædrelandsvennen.
Husk at det ikke er sikkert du selv kan se annonsen i disse kanalene siden du mest sannsynlig ikke havner i målgruppen som en relevant person.
Vi viser annonsen din via målretting på Facebook, basert på vår egen brukerdata fra FINN. Vi bruker altså ikke Facebook sine målgrupper.
Slik treffer vi med stor sannsynlighet de som er interessert i akkurat din annonse, og gir deg høy treffsikkerhet.
FINN-brukere mottar jevnlig e-postvarsler med tips om relevante annonser basert på deres lagrede søk, og annonsen din blir sendt ut som varsel når den publiseres.
Når Blink aktiveres, sendes den til nye, relevante og potensielle kjøpere. Annonsen vises da som “Anbefalte annonser” i e-posten – dette er annonser som ligger utenfor det lagrede søket, men som vi likevel mener er en relevant annonse for mottakeren.
I alle de syv dagene Blink er aktivert, sendes annonsen som e-postvarsel hver gang en ny relevant kandidat legges til i målgruppen.
Nederst på annonsesiden ligger det lignende annonser som kan være aktuelle for personen som ser på et objekt. I annonser med Blink er det kun dine egne objekter som blir vist som lignende annonser.
Disse resultatene kan du forvente
Bestill Blink på dine FINN-annonser i dag!
Du bestiller på samme sted som du administrerer annonsene dine. Klikk her for å komme inn til din bedriftsprofil.
Dersom du står fast, kan du snakke med din kundekontakt i FINN, eller sende oss en e-post på motor@finn.no.